Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Získávání a výběr zaměstnanců

Termín Místo Cena (vč. DPH)
12.11.2024 09:00 - 15:00

PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna

PRAHA PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna
2 600 Kč(coffee break, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Cíl
Účastníci semináře se seznámí s jedním se základních personálních procesů, které personální útvary zajišťují jak v komerční sféře, v neziskových organizacích i ve veřejném sektoru, a to se získáváním a výběrem zaměstnanců.
 
Forma
Interaktivní výklad s řízenou diskuzí a řešením konkrétních dotazů z každodenní praxe účastníků.
 
Komu je seminář určen
  • zaměstnancům personálních útvarů,
  • manažerům,
  • všem, kteří se zajímají o personální práci, mají zájem se zorientovat v oblasti řízení lidských zdrojů a seznámit se se základními personálním procesy, jejich provázaností a významem pro oblast řízení lidských zdrojů v organizaci.
 
Anotace
Získávání a výběr zaměstnanců zahrnuje personální činnosti počínající ve stanovení požadavků na obsazované pracovní místo – tj. především vymezením úkolů pracovního místa, pravomocemi a odpovědností příslušného zaměstnance, rozsahu a úrovně požadovaných kompetencí, rozhodnutím o způsobu získávání nových zaměstnanců, až po přípravu, průběh a realizaci výběrového řízení.
Proces získávání a výběr zaměstnanců je řazen mezi strategické personální činnosti nutné pro zajištění fungování jakékoliv organizace.
 
 
Obsah:
  1. Úvod
  2. Analýza obsazovaného pracovního místa
  • profil uchazeče
  • rozsah a úroveň požadovaných kompetencí
  1. Způsoby a formy oslovení cílové skupiny
  2. Příprava výběrového řízení
  • sestavení výběrové komise
  • hodnocení CV uchazečů
  • komunikace s uchazečem o zaměstnání
  • volba metody vedení výběrového pohovoru
  1. Průběh a realizace výběrového pohovoru
  • cílené otázky
  • použití metody STAR
  • chyby při vedení pohovoru
  • otázky uchazeče
  1. Vyhodnocení výběrového pohovoru
  2. Diskuze
  3. Závěr
Ing. Bc. Vlasta VÁCHOVÁ

Vystudovala obor Ekonomie a management lidských zdrojů na Sociálně ekonomické fakultě Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem a na Vysoké vojenské škole pozemního vojska ve Vyškově.

Pedagogické znalosti a dovednosti získala studiem na Pedagogické fakultě Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.

Absolvovala řadu odborných seminářů a vzdělávacích programů včetně rekvalifikačního kurzu koučinku akreditovaného MŠMT. Získala certifikát „Certifikovaný Human Resource Manager“.

V HR managementu pracovala ve vedoucích pozicích jako manažerka personálních útvarů, a to jak v soukromém sektoru, tak i ve státní správě. Má bohaté odborné znalosti i praktické zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů. Byla členkou mnoha odborných pracovních skupin zaměřených na personální řízení a členkou projektové skupiny pro reformu ústřední státní správy.

Od roku 2007 se věnuje konzultační a lektorské činností. Zaměřuje se především na organizaci činnosti personálních útvarů, na proces získávání, přijímání a výběru zaměstnanců, na jejich hodnocení a motivaci, dále na problematiku zaměřenou na vzdělávání zaměstnanců, jejich osobní rozvoj i na adaptační proces a mentoring.

Zobrazit kurzy

Tisk