Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s d...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať již jde o vztahy osobní nebo pracovní. Každé j...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Seminář je určen pro pokročilé a zkušené personalisty, kteří se vyznají v zákoníku práce a potřebují získané znalosti rozšířit a prohloubit. Cílem semináře je probrání vybrané problematiky prac...
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál nejde“? Pak je tento kurz určen právě Vám. Ukáže v...
Cíl kurzu: Osvojit si stěžejní prvky efektivní komunikace Analyzovat roli mistra - vedoucího Rozvinout schopnost vést podřízené ke kvalitním výsledkům Naučit se účinně motivovat ...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
V posledních několika letech prošel zákoník práce podstatnými novelizacemi a změnami. Mezi poslední takové změny patří valorizační novela zákoníku práce, účinná od srpna roku 2024, a plánovaná flexibi...
Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat. Po absolvování celodenního školení získá účastník komplexní znalosti ...
Seminář je určen: vedoucím zaměstnancům, oddělení PaM, personalistům, mzdovým účetním příspěvkových organizací, samosprávy a částečně i zaměstnanců státní správy. Obsah semináře: ● Obecné principy o...
Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to vlastně překážky? Obvykle zjistíme, že největší br...
Rozkazovat a nařizovat umí každý... Zkuste to jinak, efektivněji, s lepší znalostí psychiky spolupracovníků. A lidská psychika mnohdy nemá logiku, na kterou se často spoléháme... Určeno pro: ředitele...
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se tech...