Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke konfliktům nebo manipulaci. Toto školení ...
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s d...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Přemýšleli jste někdy nad tím, čím to je, že s některými lidmi se domluvíme poměrně snadno, zatímco s jinými nám neustále hrozí konflikty a nedorozumění? Odpověď můžeme najít v typologii MBTI - všeobe...
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“. (Albert Einstein) Kurz je určen všem, kteří se chtějí...
Program školení: Emoční inteligence – neboli EQ - jako 1 z 5 inteligencí pro život a její důležitost Jak správně s emocemi pracovat a jak jim rozumět Jak ji využít v týmové práci ...
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k ...
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou zdarma online). Anotace kurzu: tvorba letáků...
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního živo...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Novela zákona č. 312/2002 Sb. přinesla významnou změnu v oblasti vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Přijďte na seminář, který srozumitelně mapuje změny v oblasti vzdělávání úředníků, a...
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování pracovního sešitu a jeho uložení základy práce s buňkami vytvoření jednoduché tabulky formátování tabulky a jednotlivých buněk ...
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. Účastníci se naučí praktické techniky pro zlepšení komu...
Cílem vzdělávací akce je získat přehled o motivačních technikách a faktorech. Zdokonalit se ve schopnostech používání účinných forem motivace v konkrétních podmínkách a u konkrétních lidí. Naučit se...
Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je snadné jednat s pozitivními lidmi, ale skutečná kva...
Existují dva způsoby, jak můžete ovlivnit lidské chování. Člověka můžete přinutit, aby udělal to co chcete nebo ho můžete inspirovat. Ti, kteří dokážou inspirovat, dávají lidem důvěru, pocit smyslu a ...
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úpl...
Jste nespokojeni se svou současnou životní/pracovní situací a chcete ji změnit? Máte pocit, že jste pod neustálým časovým tlakem? Seminář Vám umožní uvědomit si vlastní možnosti/rezervy a nastartovat...
Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci. Bez komunikace to nejde - jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi? Tipy a triky pro efektivní komunikaci – aneb,...
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je ča...