Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Profesionální prodejní dovednosti

Termín Místo Cena (vč. DPH)
12.3.2025 09:00 - 15:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 500 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál, osvědčení) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Určeno:
Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do osobního styku se zákazníky.
Cíle školení:
Naučit se  účinné a praktické metody prodeje. Pochopit efektivní postup v jednotlivých etapách obchodního jednání. Osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, na vysoké úrovni prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah školení:
  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání  - co a proč je dobré si pamatovat
  • Komunikační šumy
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie  - klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Komunikační dovednosti jako stěžejní nástroj obchodníka – aneb není důležité CO říkám, ale JAK a ČÍM hovořím
  • Pozor na  některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Tipování zákazníka
  • Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Kupní signály zákazníka
  • Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

Upozornění a certifikáty

  • Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk