Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
28.11.2024 09:00 - 14:30

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 200 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
13.3.2025 09:00 - 14:30

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 200 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
  • Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
  • Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
  • Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
  • Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
  • Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.

Kurz je určen pro:

  • Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
  • Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
  • Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
  • Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
  • Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.

Obsah školení:

  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Faktory ovlivňující osobnost
  • Temperament
  • Schopnosti
  • Rysy osobnosti
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Další typologie osobnosti
  • Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
  • Zákaznická typologie
  • Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
  • Komunikační typy
  • Strategie jednání s různorodými typy klientů
  • Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
  • Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
  • Shrnutí, závěr

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

Prosíme účastníky o zajištění funkčního mikfonu kvůli zpětné vazbě a komunikaci s lektorkou.

Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk