Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Komunikace je zázrak - jak být v komunikaci efektivní

Termín Místo Cena (vč. DPH)
24.2.2025 09:00 - 14:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 700 Kč(coffee break, písemný materiál, osvědčení) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci.
  • Bez komunikace to nejde -  jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi?
  • Tipy a triky pro efektivní komunikaci – aneb, jak se nenechat zaskočit
  • Rozdíly v komunikaci osobní, telefonické a písemné – co je to net-etiketa
  • Jak získat slovní zásobu
  • Komunikace v týmu
  • Zásady neverbální komunikace
  • Jak zvládnout případný konflikt - aneb, někdy si nerozumíme.
  • Komunikace není jen co sdělím, ale také jak, jakou formou.
  • Praktická doporučení pro každého účastníka do praxe.
Bc. Pavlína LANGEROVÁ

Vystudovala VŠ mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, působila v několika manažerských a obchodních funkcích. Je certifikovaná lektorka agentury CzechInvest pro oblast rozvoje a motivace pracovníků, absolventem mezinárodní zkoušky z Marketingu CIMA A i držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Působí jako lektor – trenér se zaměřením na komunikační a obchodní dovednosti, výstavnictví, prezentační dovednosti, školení pro call centra, PR, marketing, business etiketu (zkouška u p. Ladislava Špačka), týmovou spolupráci, zážitkovou pedagogiku, kreativitu, řešení konfliktů a rétoriku včetně hygieny hlasu.

Zobrazit kurzy

Tisk