Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Emoční inteligence a jak ji využít v týmové práci

Termín Místo Cena (vč. DPH)
21.3.2025 09:00 - 14:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 700 Kč(coffee break, písemný materiál, osvědčení) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Program školení:
  • Emoční inteligence – neboli EQ - jako 1 z 5 inteligencí pro život a její důležitost
  • Jak správně s emocemi pracovat a jak jim rozumět
  • Jak ji využít v týmové práci
  • Praktický typologický dotazník od nejlepšího manažera světa – Jacka Welche – který typ jste a jak poznat ostatní
  • A který ze 4 typů se vyznačuje nejvyšším EQ
  • Emoční inteligence se dá stále zlepšovat – jak na to
  • Lidé s vysokou emoční inteligencí jsou spokojenější, mají hlubší vztahy, více empatie, jsou lepšími leadery a pociťují více životního naplnění.
  • Praktické doporučení pro každého účastníka
Bc. Pavlína LANGEROVÁ

Vystudovala VŠ mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, působila v několika manažerských a obchodních funkcích. Je certifikovaná lektorka agentury CzechInvest pro oblast rozvoje a motivace pracovníků, absolventem mezinárodní zkoušky z Marketingu CIMA A i držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Působí jako lektor – trenér se zaměřením na komunikační a obchodní dovednosti, výstavnictví, prezentační dovednosti, školení pro call centra, PR, marketing, business etiketu (zkouška u p. Ladislava Špačka), týmovou spolupráci, zážitkovou pedagogiku, kreativitu, řešení konfliktů a rétoriku včetně hygieny hlasu.

Zobrazit kurzy

Tisk